KOŁA I OPONY

KOŁA I OPONY 

.

Podkategorie

  • Koła pompowane
    Koła pneumatyczne do wózka lub taczki dostępne są ze stalowym lub tworzywowym korpusem oraz dętkową lub bezdętkową oponą (w zależności od średnicy). Koła z korpusem stalowym posiadają tarczę stalową, tłoczoną, cynkowaną bądź malowaną w kolorze czerwonym (w zależności od średnicy). Korpus koła jest spawany lub skręcany.
  • Koła pełne piankowe
    Koło wykonane z pianki poliuretanowej jest niezwykle odporne na przebicie. Pianka zapewnia komfort jazdy oraz tłumienie drgań. Koło nie niszczy podłoża. Cichobieżne charakteryzuje się niskim oporem toczenia. Koło może być użyte między innymi do wózków transportowych lub taczek.
  • Koła tworzywowo-gumowe
    Koła tworzywowo-gumowe to koła z pełnymi oponami gumowymi i tworzywowymi obręczami z polipropylenu. Bieżnik koła wykonany jest z standardowej pełnej gumy tłumiącej wibrację oraz odpornej na wstrząsy. Dzięki właściwością nie niszczącym podłoża oraz odporności na wiele substancji (poza olejem) ma szerokie zastosowanie w przemyśle.
  • Koła kołnierzowe stalowe
    Oferowane stalowe koła z kołnierzem posiadają jednolity stalowy korpus oraz bieżnik koła toczony pod kątem trzech stopni. Koła kołnierzowe posiadają niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie, nacisk oraz zużycie. Koła posiadają łożyska kulkowe lub wałeczkowe w zależności od średnicy.

  • Koła żeliwne
    Koła żeliwne do dużych obciążeń składają się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową. Koła żeliwne są pokryte farbą proszkową w kolorze srebrnym.
  • Koła metalowo-gumowe
    Koła i zestawy kołowe metalowo-gumowe wykonane są z gumy pełnej oraz stalowych obręczy, które dzięki galwanicznej powłoce cynkowej zapewnia wysoką ochronę przed czynnikami atmosferycznymi. Zestawy kołowe metalowo-gumowe przewidziane są dla małych prędkości, nie są bezpośrednio napędzane.