Skontaktuj się z nami : +48 507 075 771
Promocje
Napęd do bram Came to idealne...
Koło żeliwne o średnicy 80mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne o średnicy 100mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła z żeliwa występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne o średnicy 125mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne o średnicy 160mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło z żeliwa o średnicy 175mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne o średnicy 200mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne o średnicy 250mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne o średnicy 80mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 100mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 125mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 160mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 200mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 250mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 100mm w obudowie skrętnej z hamulcem składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 125mm w obudowie skrętnej z hamulcem składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 160mm w obudowie skrętnej z hamulcem składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 200mm w obudowie skrętnej z hamulcem składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 250mm w obudowie skrętnej z hamulcem składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.